:: dari teman buat sahabat ::

Thursday, April 22, 2010 at 3:32 AM
kerana ilmu kita bertemu...
kerana perkenalan ukhwah terjalin...
kerana cita2 perpisahan akan terjadi...
dan..
kerana ukhwah fillah ia akan berkekalan dan diredhai...


teman,sahabat,kawan...
sesungguhnya aku xkan lupakan kalian..
ukhwah yang terjalin selama ini,dengan keredhaan Illahi moga berkekalan...
jika aku ada melakukan kesalahan n kesilapan..,
maafkanlah aku..kerana aku memerlukan masa untuk aku perbaiki segala kecacatan..


teman,sahabat,kawan...
doakan supaya aku mencapai cita2 n impianku n sesungguhnya aku sentiasa mendoakan kalian..
semoga kita dirahmatiNya n kita akan bertemu kembali dengan segala impian berada di genggaman..
AMIN!

0 comments

Post a Comment

Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com