:: ukhuwah fillahi daiman abada ::

Thursday, April 22, 2010 at 3:40 AM
In the name 0f Allah...


Dear Allah,pliz gives her s0me 0f Y0ur strength...9-11 april 2010...she got sick..but i was not ar0und with her...pliz forgives me my dear...


"Aku mencintai sahabatku dgn segenap jiwaku..sahabat yg baik adalah seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas mati..


Kuhulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang..semakin ramai sahabatku,semakin aku percaya diri..


Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak pernah luntur baiknya dalam saat suka dan duka..
Jika aku dapat,aku ingin setia padanya..."


(Imam Shafie)


# maafkan diriku sahabat..andai aku tidak dapat menjadi sahabat yg baik untuk dirimu...
aku cuba untuk jadi yang terbaik...Maafkan aku kerna aku tiada di sisi mu saat kamu perlukan aku...maafkan aku...beri aku kesempatan agar ku bisa tebus segala khilaf ku..

0 comments

Post a Comment

Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com